Posem a la disposició dels nostres clients el nostre departament de Contract, des d’on coordinem totes les gestions de projectes de gran grandària com a hotels, condominis i oficines.
L’assessorament que prestem a Arquitectes i Interioristes està sempre orientat a optimitzar els recursos i la inversió que tenen previstos per als seus projectes. El nostre catàleg especialitzat per a Contract inclou productes i sistemes que garanteixen la completa adaptació i accessibilitat de cada espai, ja sigui de treball, oci o residencial.
Comptem a més amb un departament propi de Logística, Transport i Muntatge, per la qual cosa podem lliurar i muntar equipament i materials on sigui necessari per al projecte.
Les principals gestions del nostre departament de Contract són:
- Assessorament per especialistes en cada matèria.
- Ajuda en la selecció de materials que s’adaptin a les necessitats estètiques, funcionals i tècniques del projecte.
- Assessorament tècnic d’instal·lacions en els diferents materials.
- Suport tècnic en obra.
- Planificació de subministraments segons planificació i avanç d’obra.
Avantatges principals de treballar amb el nostre departament de Contract:
- Suport local en el nostre showroom especialitzat i dissenyat per satisfer les necessitats del projecte.
- Servei de mostres segons la necessitat de cada projecte.
- Únic interlocutor per tots els materials prescrits.
- Visites tècniques i de seguiment en obra.
- Territori d’acció en àmbit nacional i internacional.
- Possibilitat de visitar fàbriques dels nostres sectors.
- El millor preu-qualitat-servei del mercat.